torsdag 12 mars 2009

Mycket besviken!!

Nu är jag mycket besviken på en före detta vän till mig! För lite mer än ett år sedan hjälpte jag dig när du hade hamnat i en ohållbar situation. Trots att jag själv fick skit från många för att jag hjälpte dig och det gick diverse rykten om mig som uppfödare, så valde jag ändå att hjälpa dig ur denna situation om inte minst för katternas skull!
Igår fick jag mail med diverse dokumentation och tidningsartikel och jag började nästan gråta. Hur kan du bara strunta i allt och låta det gå så här långt??!! Det går inte att uttrycka den besvikelse jag känner över detta! Nu får det vara nog!
Hur långt ska det behöva gå? Nu fick 10 st katter avlivas! :o(

Ni som misstänker att ni sålt katt till henne, var uppmärksamma!
Nog om det...

Igår hade jag en mycket jobbig dag med magen. Det trycker på riktigt nu och det gör ont i hela bäckenet. Trodde barnet skulle komma igår kväll/natt, men inte då...*suck*
Förresten tog jag bilder på min mage igår. Har otroligt mycket bristningar...usch, vilken ful mage jag kommer få sen :o( Men vet ni vad vi upptäckte? Titta på bilderna här nedan får ni se:



Ser ni den hjärtformade bristningen?? Gulligt va! Men aj vad det svider och kliar...Visst ser det ut som om jag spricker snart..

William, min lilla älskling, är sjuk i magen fortfarande. Tyckte det hade lugnat sig nu, men han kräktes massor igår kväll, stackaren! Vet inte om det är någon magsjuka han åkt på eller nåt. Han verkar pigg annars, men vill inte äta speciellt mycket. Hoppas snart det går över.
Här kommer en bild på min lilla brunögda snygging ;o)


Nu har Alba och Ecco's kattungar hunnit bli 6 veckor gamla..jisses vad fort det går!
Har inte fått några nya bilder, men får nog det i veckan. Nu börjar man ju se på ett ungefär hur de blir som vuxna, så kommande veckor kommer bli spännande.
Genovia som ser så fin ut typmässigt får tyvärr runners på ena framtassen och dessutom brun haka...är det inte typiskt *suck*. Så det blir enbart sällskap för hennes del. Både hon och Gizmo är nu preliminärt bokade.
Återkommer förmodligen med bilder inom kort..

Nej, nu blir det att sätta sig med Rag-Times. Nu är den snart klar! :o)

Ha en bra dag!

Martina

1 kommentar:

  1. Vilken h(j)är(t)lig mage du har Martina! Men nu tycker jag faktiskt att bebisen får komma ut! Envis rackare du har där inne. Men gör Rag-Time klart först jag väntar med spänning på den.

    Kram AnnSofi

    SvaraRadera