lördag 14 mars 2009

BF idag och kräksjuka?

Jaha, idag är den dag då jag beräknas föda. Jag trodde väl aldrig att jag skulle gå hela tiden ut. Tänkte på det häromdagen att mina bloggläsare måste ju tro att jag är helt knäpp när jag skrivit i 1½ månads tid nu om att jag säkert föder när som helst ;o) Men man kan ju aldrig veta och det har känts som om det varit på gång länge nu, men inte då...
Vi får se om det kommer idag nu då...men nu ska jag väl gå över tiden massor bara för det *fniss*.

William stackaren, är kräksjuk. Ja, han kräks åtminstone och får inte behålla någon mat. Ingen kräksjuka går för tillfället på hans dagis så jag vet inte vad det är. Han är ju dessutom ganska pigg och har ingen feber...lustigt. Gnällig är han förståss eftersom han är hungrig hela tiden :o( Usch, tycker så synd om honom och hoppas snart att det går över.
Jag och min man har också varit lite röriga i magen senaste dagarna så kanske är det någon bacill vi råkat ut för. Hur som helst är det ju lagom roligt att råka ut för detta nu i slutet av graviditeten...

Nu är jag äntligen klar med Rag-Times. Inväntar enbart en översättning som inte tar några tider att lägga in. Hoppas bara att jag får den nu i helgen så jag kan skicka tidningen för tryck. Jag blev jättenöjd med den! Men så återstår det ju att se om den blir lika bra när den tryckts, nervöst!!
Så med det uppdraget avslutat för denna gång så kastar jag mig in i nästa ;o)
Nu är det Östkattens medlemsblad som jag ska se till att få klart så jag håller mig till utgivningsdatumet. Men det är ju inte lika stort projekt så det går ganska snabbt att få ordning på bara jag har all fakta.
Sedan ska en tävling ut på ragdollforumet också...ja, jag vet vad jag har att göra, typiskt mig ;o)

Nä, nu ska jag mysa lite med sonen här i soffan framför TV:n och sedan ska jag väl försöka få lite gjort här hemma också.

Trevlig helg! Och lycka till alla ni som ska ställa ut i Stockholm i helgen!

Kram! Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar