söndag 15 mars 2009

Gått över tiden :o(

Jaha, så gick man över tiden till och med :o(
Jag trodde jag skulle föda för länge sedan och igår var den dag då jag var beräknad att föda, men inget hände. Jag har visserligen värk bak i ryggen och väldigt ont i bäckenet, men för övrigt verkar det lugnt. Hur ska detta sluta?

William är fortfarande sjuk stackaren och han har vaknat hela natten och varit allmänt orolig. Han har nu också fått en hemsk hosta. Det rosslar riktigt om honom. Får se om det blir vårdcentralen för hans del imorgon. Man lider så mycket med dom och så kan de inte prata och säga hur de känner sig. Usch, det känns hemskt. Så för hans skull hoppas jag att han hinner bli frisk innan jag ska föda så jag slipper lämna ifrån mig honom när han inte mår bra.
Jag kommer verkligen känna mig helt splittrad den dag jag ska föda. Jag vill inte vara ifrån William och samtidigt ser jag ju fram emot det barn som kommer. Kommer känna mig rädd för att jag inte ger båda barnen tillräckligt med uppmärksamhet. Men jag tror alla föräldrar känner så och det löser sig nog efterhand.

Idag blir det troligen en lugn hemmadag. Får se om jag kan sitta och pyssla lite med ett galleri med bilder från ragdollutställningen som ska läggas ut på SRC's hemsida...

So long!

Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar