tisdag 21 april 2009

Känner mig trött och sliten :o(

Ja, nu börjar jag minst sagt känna mig trött och sliten. Har inte sovit ordentligt på över fem veckor. Lillen har ju velat äta med 2-3 timmars mellanrum dygnet runt och det har jag låtit honom göra. Amningen fungerar super än så länge så jag hoppas det fungerar denna gång. Jag kunde ju bara amma William i 1 ½ månad, men jag hoppas kunna amma längre denna gång, åtminstone 6 månader. Vi får se hur det går. Det är ju så mysigt att amma!
Idag åkte vi iväg en sväng och gjorde en visning av de krämer och parfymer som vi säljer. Det gick bra och känns skönt att komma ut på banan igen ;o)
Vi tog också en sväng på IKANO-huset som hastigast och William fick äta sin korv med bröd som han gillar sååå mycket. Det är liksom ett måste när vi åker dit. Han är för go den lilla gullungen. Men ack vilken trotsålder han kommit i. Det är inte fullt lätt inte, men de är ju så goa ändå så man kan ju inte vara arg på dem, åtminstone inte någon längre stund *fniss*.
Här är en bild från idag när han så stolt tvättar händerna på en av IKANO-husets barnanpassade toaletter:


Och här kommer även en bild på lillen som bara äter och sover *fniss*


Klockan gick och vi blev akut vrålhungriga bara så där...vi blev hembjudna på mat hos min mans syster och det tackade vi inte nej till. Så vi satt där och åt och hade trevligt. Sedan hjälpte jag hennes yngsta dotter med läxor innan det var dags att bege sig hemåt igen. Blev avlämnad här hemma och mannen åkte och tränade. Har precis ammat lillen och William har somnat på soffan och det har äntligen lillen också gjort. Då tar jag chansen att sitta lite framför datorn. Jag har massa mail att svara på som jag inte hunnit med. Om ni läser detta och mailat mig men inte fått svar, ha tålamod svar kommer. Ni får gärna ringa mig om ni inte vill vänta på mailsvar då det är lättare för mig för tillfället.

Förresten så har nog lillen fått sitt namn nu. Det lutar åt Sandro. Det är det enda namnet jag och min man kommit överens om så det får det nog bli :o) Jag tycker det är supergulligt och speciellt. Vad tycker ni andra?

Tack för alla kommentarer och mail jag fått! Det är så roligt att så många följer bloggen och att ni inte tröttnat när jag inte uppdaterat på ett tag. Hoppas ni fortsätter följa våra äventyr.

Imorgon ska jag en sväng till Norrköping och checka kattungarna hos fodervärden Lotta. Är så sur att jag även missade denna förlossning men sååå tacksam över att Lotta kunde ta hand om allt. Det betyder mycket!!! Ska bli skoj att träffas imorgon och sitta och prata katt och planera lite :o) William är på dagis imorgon så det blir jag och Sandro som åker iväg.

Förmodligen skriver jag mer imorgon och lägger ut lite bilder också...
Kram så länge!

Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar