onsdag 6 maj 2009

Tidningskändis ;o)

Idag vaknade jag och kände mig faktiskt ganska utvilad trots att det varit som vilken natt som helst med ständigt ammande osv. Kände att jag ville få ut så mycket som möjligt av den här dagen eftersom jag tydligen vaknat på rätt sida ;o) Men så var jag ensam med barnen idag så det var inte särskilt mycket jag fick gjort :o(

I går natt så skulle jag uppdatera min hemsida. Började först med att uppdatera SRC's sida med lite resultat och gräddbakelser så det blev gjort. Skulle sedan sätta mig med min egen hemsida så den blev lite aktuell men då kunde jag inte ladda upp det sedan. Det bara strulade hela tiden så jag gick och la mig istället. Men nu hann jag uppdatera lite idag i alla fall. Och nu presenterar vi även vårt lilla nytillskott Gemina där. Hon ska flytta hem till fodervärden Agnes imorgon och så ska jag troligen dit på fredag och hälsa på lite.
Lilla supersöta Genovia flyttar den 17:e som först och då bär det av till Nyköping igen.
Geisha och Grace är fortfarande till salu och är hur trevliga katter som helst. Geisha kommer troligen vara lite sen i sin utveckling annars tror jag på henne för utställning om det skulle vara intressant. Grace ser ut att vara feltecknad så hon säljs enbart till sällskap. Tveka inte att höra av er vid intresse. De är klara för att flytta efter överenskommelse.

Jag har blivit tidningskändis :o) Ni kanske kommer ihåg att jag nämnde att jag var med i tidningen Corren för en tid sedan. Nu upptäckte jag att jag även var med i Hemmets Journal. Alla andra upptäckte det visst tidigare än jag *fniss* Hade ingen aning om att jag var med där också. Se här nedan:

På bilden visar jag vår stora maffiga Herkules. Usch jag hatar verkligen att vara med på bild, men det handlar ju faktiskt inte om mig utan katterna så det känns ändå lite kul :o)

Nä nu ska jag se om jag orkar uppdatera lite resultat och svara lite mail. Annars får jag ta det imorgon. Sov så gott allihopa!

Martina

2 kommentarer:

  1. Jaha vad kul!!! =)
    Herkules ser ut att vara en riktig Jättekatt!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Gabriella, Lelle, Line, Jack och Dalibus6 maj 2009 kl. 20:11

    Nämen...en kändis ;-) Så roligt att det gick så bra på utställningen! Grattis! Och kissarna är superfina!!! Spännande att behålla en på foder oxå. Nu hoppas vi på att vi kommer med till utställningen i Linköping så vi ses snart igen. Skulle vara så roligt! Hälsa familjen! Kram

    SvaraRadera