onsdag 13 maj 2009

Utställningsstjärnan Doda - Premier igen!

S*Yátaz Doda var på utställning i lördags och blev Premier igen. Hon är numera Premier både i SVERAK och IDP. Men inte nog med det, hon blev utsedd till bästa Ragdollen totalt (Bäst i Ras) och blev även Nominerad. Tack snälla Marie för att du ställer henne så fint!

Det är faktiskt lite lustigt att det gått så bra för henne på utställningar med ett antal nomineringar. Ser ni den stora bruna fläcken på hakan? Visst är hon fin till typen, men borde verkligen en sådan katt vara uppe i panelen? Men glad och stolt är naturligtvis jag ;o)

Idag var jag med Sandro på sitt 2 månaders läkarbesök och allt gick bra. De tycker han ser så fin ut och utvecklas bra. Han går upp jättebra i vikt och det känns kul för mig att amningen denna gång fungerar. Och han är fantastisk stark i sitt huvud och kropp...min duktiga lilla pojke.

Annars har jag inte gjort något särskilt idag...städat lite. Tycker inte man gör annat än att amma, mata, byta blöjor, laga mat, städa osv. Men det är ju så det är när familjen växer ;o)

Nä nu ska jag vara lite social med min make. Vi ska se en film innan vi går och lägger oss.

God Natt! Martina

4 kommentarer:

  1. Stolt blir även Dodas Mamma Alba och hennes Matte Helena. Grattis

    SvaraRadera
  2. Fröken Doda tackar så mycket för gratulationerna
    och känner sig jätte mallig! :)

    SvaraRadera
  3. Här kommer mina namnförslag till småkillarna :)
    Hakelo,Hantoz,Hoffa,Heklo,Hanzo,Herodes,
    Heron,Hampus och Hamlet.
    Oj, blev några stycken :)

    SvaraRadera
  4. Hej,här kommer lite namnförslag på killarna:Hero,Hubbe,History,Hasse,Himas,Hickory

    SvaraRadera