lördag 11 juli 2009

Regn, regn och åter regn...

Ja, det tycks visst aldrig ta slut på regnet :o(
Idag skulle jag åkt till IKANO-huset en sväng för att kolla lite grejer till Williams rum, men som vanligt har jag vaknat med värk i kroppen och huvudvärk...jag är så väderkänslig. Utan att vinkla på persiennerna på morgonen så kan min kropp tala om vad det är för väder :o/
Det ser därför ut att bli en hemmadag idag med mys och äta lite gott och annat pyssel. Det behövs ju det också ibland...Barnen och jag sitter i våra pyjamasar här i tv-soffan och bara myser och äter lite gott nu. Jag sitter och tittar på mina gullungar och tänker "Är det verkligen sant? Sitter jag här med mina egna barn och har skapat en egen liten familj?" Man blir så lycklig!! Det känns som om det är det här livet går ut på :o)
Här kommer en bild på sötnosarna, som jag tycker är så söt;


Igår var svärmor och min mans lillebror här. Vi åt lite gott och så. Tyvärr kunde jag inte vara så social då jag var tvungen att bada Ecco. Så jag körde en snabb-inpackning på honom. Sedan schampoonerade jag minst 5 ggr och sedan balsam på det. Resultatet är jag mycket nöjd med på den lilla päls han har. Ska ta några bilder på honom idag och lägga ut här och på forumet så ni får se vad ni tycker. Jag vill så gärna kunna ställa honom på Järvas utställning, men kanske blir utskrattad totalt *fniss*. Ja, i så fall får man väl ta den smällen. Det har jag ju gjort förut ;o)

Nä, nu ska jag fortsätta med mitt. Skriver förmodligen mer ikväll...

Martina

1 kommentar:

  1. UNDERBAR bild på dina vackra barn :)
    Kram från Marie

    SvaraRadera